Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky.
Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) společnosti GBARD HOLDING s.r.o., IČO 28948327, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Rejstříkového soudu v Praze, oddíl C, vložka 155125., e -mail isg9(at)isg9.cz, („my” nebo „Prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zá koník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.isg9.cz nebo eshop.isg9.cz/
Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete na adrese www.isg9.cz/oou/ .
Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.
Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky („webové rozhraní E-shopu“).
Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na Našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.
I. NĚKTERÉ DEFINICE
- Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží nebo Službu
- Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;
- Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;
- DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;
- Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;
- Objednávka je Váš neodvolatelný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s námi;
- Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv;
- Vy jste osoba nakupující na Našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující;
- Zboží Pro účely těchto Podmínek se pojmem „Zboží“ rozumí nejen věci movité (např. zařízení a přístroje poskytované k pronájmu), ale i poskytované služby, pokud z kontextu nebo povahy věci nevyplývá něco jiného. Služby zahrnují zejména bezpečnostní konzultace, detekce odposlechů, technické kontroly, audity, školení, jakož i činnosti interního či utajovaného charakteru (např. detektivní šetření, penetrační testy apod.).
- Pronájem Zařízení je dočasné zapůjčení zařízení Kupujícímu za stanovenou cenu a na odpovídající dobu s povinností následného vrácení zařízení v dohodnutém termínu.
- Zahájení služby nastává v okamžiku, kdy Prodávající (nebo jím určená osoba) začne fyzicky plnit objednanou činnost, nebo po dohodnutém termínu zahájení.
II. OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ
- Koupě Zboží je možná jen přes webové rozhraní E-shopu.
- Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste nám poskytli při objednání Zboží budeme tedy považovat za správné a pravdivé.
- U objednávek služeb je běžné, že část ceny může být vyžadována jako záloha nebo platba předem. Záloha je uhraditelná podle dohody s Kupujícím (například 50 %) před zahájením práce. Po dokončení služby (či její části) bude vystaven podrobný protokol, z něhož bude vyplývat, že práce byla provedena dle uzavřené objednávky; až poté je považována za „předanou“. V případě, že služby jsou poskytovány postupně (etapově), platba může být prováděna po dokončení každé etapy.
- V případě pronájmu zařízení Kupující přebírá zařízení do opatrování (custodia legis) a odpovídá za jeho opotřebení, poškození nebo ztrátu. Prodávající může sjednat zálohu nebo pojištění zařízení. Po uplynutí dohodnuté doby pronájmu je Kupující povinen zařízení vrátit ve stavu, v jakém jej převzal, s přihlédnutím k běžnému opotřebení. V případě nevrácení nebo poškození má Prodávající právo účtovat celkovou náhradu škody.
- Pokud kupující jedná při objednání zboží nebo služby v rámci své podnikatelské činnosti, nepoužijí se ustanovení týkající se ochrany spotřebitele (zejména právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů)
III. UZAVŘENÍ SMLOUVY
- Smlouvu s námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
- Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady účtované námi tedy nad rámec Celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.
- K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili návrh Objednávky. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
a) Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem „Přidat do košíku“);
b) Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby návrhu Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolného Zboží a způsobu jeho doručení;
c) Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu;
d) V případě Smlouvy, na základě které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, též informaci, jak dlouho Vám budeme Zboží dodávat. - V průběhu tvorby návrhu Objednávky může až do doby jejího vytvoření údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“ Objednávku vytvoříte. Před stiskem tlačítka musíte ale ještě potvrdit Vaše seznámení se a souhlas s těmito Podmínkami, v opačném případě nebude možné Objednávku vytvořit. K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo nám.
- Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky. Potvrzením Objednávky z naší strany dochází k uzavření Smlouvy mezi námi a Vámi. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky tvoří nedílnou součást Smlouvy.
- Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy Zboží není dostupné nebo případy, kdy objednáte větší počet kusů Zboží, než kolik je z naší strany umožněno. Informaci o maximálním počtu Zboží Vám však vždy v rámci E-shopu předem poskytneme a neměla by pro Vás být tedy překvapivá. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte.
- V případě, že v rámci E-shopu nebo v návrhu Objednávky bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. V případě, že Naši nabídku nepotvrdíte ani ve lhůtě 3 dnů od jejího odeslání, jsme oprávněni od uzavřené Smlouvy odstoupit. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.
- V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.
- V případě, že máte zřízen Uživatelský účet, můžete učinit Objednávku jeho prostřednictvím. I v takovém případě máte ale povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je však totožný, jako v případě kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že není třeba opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.
- V některých případech umožňujeme na nákup využít slevu. Pro poskytnutí slevy je třeba, abyste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o této slevě do předem určeného pole. Pokud tak učiníte, bude Vám Zboží poskytnuto se slevou.
IV. UŽIVATELSKÝ ÚČET
- Na základě Vaší registrace v rámci E-shopu můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu.
- Při registraci Uživatelského účtu je Vaše povinnost uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.
- Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, neneseme za to žádnou odpovědnost.
- Uživatelský účet je osobní, a nejste tedy oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám.
- Váš Uživatelský účet můžeme zrušit, a to zejména v případě, když jej více, než 1 rok nevyužíváte, či v případě, kdy porušíte své povinnosti dle Smlouvy.
- Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
V. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA
- Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.
- Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.
- Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:
a) Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná do 2 dnů.
b) Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu Shoptet Pay, přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese: www.shoptetpay.cz. V případě platby kartou online je Celková cena splatná ihned po dokončení objednávky.
c) Dobírkou. V takovém případě dojde k platbě při doručení Zboží oproti předání Zboží. V případě platby dobírkou je Celková cena splatná při převzetí Zboží.
d) Hotově při osobním odběru. V případě platby hotově při osobním odběru je Celková cena splatná při převzetí Zboží. - Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu.
- Poskytovatel je oprávněn nezahájit nebo pozastavit další plnění či neposkytnout výstupy služby v plném rozsahu do doby, než bude uhrazena celková cena služby nebo příslušná část v případě etapového plnění případně záloh.
VI. DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI
- Zboží Vám bude doručeno způsobem dle Vaší volby, přičemž můžete vybírat z aktuálně nabízených možností mezi které patří například:
a) Osobní odběr na výdejních místech společnosti Zásilkovna, Uloženka;
b) Doručení prostřednictvím dopravních společností Česká pošta, PPL CZ, DHL, Zásilkovna; - Zboží je možné doručit zpravidla pouze v rámci České republiky.
- Doba doručení Zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba doručení Zboží Vám bude sdělena v potvrzení Objednávky. Doba uvedená na E-shopu je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání. V případě osobního odběru na provozovně Vás vždy o možnosti vyzvednutí Zboží budeme informovat prostřednictvím e-mailu.
- Po převzetí Zboží od dopravce je Vaše povinnost zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a nám. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší povinností Zboží od dopravce převzít.
- V případě, kdy porušíte svoji povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů dle Podmínek, nemá to za následek porušení naší povinnosti Vám Zboží doručit. Zároveň to, že Zboží nepřevezmete, není odstoupení od Smlouvy mezi námi a Vámi. Nám ale v takovém případě vzniká právo od Smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení Smlouvy. Pokud se rozhodneme tohoto práva využít, je odstoupení účinné v den, kdy Vám toto odstoupení doručíme. Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení Ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu škody, storno poplatků a dalších nákladů pokud vznikly.
- Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně Zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností nahradit nám náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné do 3 dnů od doručení e-mailu.
- Nebezpeční škody na Zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy Zboží nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. Podmínek, na Vás nebezpečí škody na Zboží přechází v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na Zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením Zboží.
- V případě, že nebudeme schopni Vám dodat Zboží nebo Služby ani do 30 dnů a to z jakéhokoli důvodu, jsme my i Vy oprávněni od Smlouvy odstoupit.
VII. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
- Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy.
- V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. , můžete nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů. Pro reklamaci můžete rovněž využít vzorový formulář poskytovaný z naší strany, který tvoří. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně, s výjimkou případů dle čl. 7.4, bez Našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění. V případě, že si nezvolíte řešení vady, máte práva uvedená v čl. 7.5 i v situacích, kdy vadné plnění bylo podstatným porušením Smlouvy.
- Je-li vadné plnění podstatným porušením Smlouvy, máte následující práva:
a) na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží;
b) na odstranění vady opravou Zboží;
c) na přiměřenou slevu z Ceny;
d) na odstoupení od Smlouvy. - V případě, že zvolíte vyřešení dle bodů a) nebo b) a my vadu takto neodstraníme v přiměřené lhůtě, kterou jsme uvedli, nebo Vám sdělíme, že tímto způsobem vadu neodstraníme vůbec, máte práva dle bodů c) a d), i když jste je v rámci reklamace původně nepožadovali. Zároveň pokud si zvolíte odstranění vady opravou Zboží a my zjistíme, že je vada neopravitelná, oznámíme Vám to a můžete si zvolit jiný způsob odstranění vady.
- Je-li vadné plnění nepodstatným porušením Smlouvy, máte následující práva:
a) na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží;
b) na odstranění vady opravou Zboží;
c) na přiměřenou slevu z Ceny. - Pokud však vadu neodstraníme včas nebo odmítneme vadu odstranit, vzniká Vám právo od Smlouvy odstoupit. Odstoupit můžete také v případě, kdy nemůžete Zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vad po opravě Zboží nebo při větším počtu vad Zboží.
- V případě podstatného i nepodstatného porušení nemůžete odstoupit od Smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, pokud nemůžete vrátit Zboží ve stavu, v jakém jste ho obdrželi. To ale neplatí v následujících případech:
a) došlo-li ke změně stavu Zboží v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady;
b) bylo-li Zboží použito ještě před objevením vady;
c) nebyla-li nemožnost vrácení Zboží v nezměněném stavu způsobena Vaším jednáním anebo Vaším opomenutím,
d) došlo-li z Vaší strany před objevením vady k prodeji, spotřebování nebo pozměnění Zboží při obvyklém použití; pokud k tomu však došlo jen částečně, je Vaší povinností tu část Zboží, kterou vrátit lze a v takovém případě Vám nebude vrácena část Cen odpovídající Vašemu prospěchu z užití části Zboží. - Do 3 dnů od obdržení reklamace Vám na e-mailovou adresu potvrdíme, že jsme reklamaci obdrželi, kdy jsme ji obdrželi a předpokládanou dobu trvání vyřízení reklamace. Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího obdržení. Lhůta může být po naší vzájemné dohodě prodloužena. Pokud lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy.
- O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, například účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je Vaší povinností nám původní Zboží vrátit, náklady na toto vrácení však hradíme my.
- V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží.
- V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.
- Ustanovení ohledně práva z vad se nepoužijí v případě:
a) Zboží, které je prodávané za nižší Cenu, na vadu, pro kterou byla nižší Cena ujednána;
b) opotřebení Zboží způsobeného jeho obvyklým užíváním;
c) použitého Zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou Zboží mělo, když jste jej převzali;
d) kdy to vyplývá z povahy Zboží.
VIII. KAUCE ZA ZAPŮJČENÁ ZAŘÍZENÍ
- Při pronájmu zařízení (dále jen „Zařízení“) si vyhrazujeme právo požadovat složení vratné kauce. Výše kauce je stanovena individuálně dle druhu a hodnoty pronajímaného Zařízení a je uvedena při objednávce služby.
- Kauce je vratná jistota, která slouží jako zajištění závazků zákazníka po dobu trvání pronájmu. Není považována za zálohu na cenu služby ani za úhradu pronájmu.
- Kauce bude zákazníkovi vrácena v plné výši bez zbytečného odkladu, nejpozději do 7 pracovních dnů od vrácení Zařízení, pokud bude Zařízení vráceno včas, kompletní a nepoškozené.
- V případě, že Zařízení bude poškozené, neúplné nebo nebude vráceno včas, jsme oprávněni přiměřenou část nebo celou kauci použít k úhradě vzniklé škody, nákladů na opravu, či náhradu hodnoty nevráceného vybavení. Tím není dotčeno naše právo na náhradu škody přesahující výši složené kauce.
- O případném započtení kauce na úhradu vzniklé škody nebo jiných nákladů budeme zákazníka informovat bez zbytečného odkladu e-mailem, včetně vyčíslení důvodů a výše započtení.
- Kauce není předmětem DPH a není součástí ceny služby.
IX. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
- K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi námi a Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
- V případě, že je předmětem Smlouvy poskytnutí služby, a my jsme se z Vaší výslovné žádosti zavázali k jejímu plnění před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy, berete na vědomí, že v takovém případě ztrácíte právo na odstoupení
- V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující Zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne doručení Zboží. V případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů Zboží nebo dodání několika částí Zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání poslední části Zboží, a v případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, na základě které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem dodání první dodávky. Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů). Pro odstoupení můžete rovněž využít vzorový formulář poskytovaný z naší strany, který tvoří Podmínek.
- Ani jako spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy:
a) Zboží, jehož Cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na naší vůli a může k nim dojít během lhůty pro odstoupení od Smlouvy;
b) dodání alkoholických nápojů, které mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejich Cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na naší vůli;
c) Zboží, které bylo upraveno podle Vašeho přání nebo pro Vaši osobu;
d) Zboží, které podléhá rychlé zkáze a Zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným;
e) Zboží v uzavřeném obalu, které bylo z obalu vyňato a z hygienických důvodů jej není možné vrátit;
f) dodávka zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud došlo k porušení původního obalu;
g) dodávka novin, periodik nebo časopisů;
h) dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s Vaším předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy a my jsme Vám sdělili, že nemáte právo na odstoupení od Smlouvy. - Lhůta k odstoupení dle čl. Podmínek se považuje za zachovanou, pokud nám v jejím průběhu odešlete oznámení, že od Smlouvy odstupujete.
- V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána. Částka však nebude vrácena dříve, než nám Zboží vrátíte či než prokážete, že došlo k jeho zaslání zpět nám. Zboží nám prosím vracejte čisté, pokud možno včetně originálního obalu.
- V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. Podmínek jste povinní nám Zboží zaslat do 14 dnů od odstoupení a nesete náklady spojené s navrácením zboží k nám. Vy máte naopak nárok na to, abychom Vám vrátili Cenu za dopravu, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme pro dodání Zboží nabízeli. V případě odstoupení z důvodu, že my porušíme uzavřenou Smlouvu, hradíme i náklady spojené s navrácením zboží k nám, ovšem opět pouze do výše Ceny za dopravu ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme při dodání Zboží nabízeli.
- Odpovídáte nám škodu v případech, kdy bude Zboží poškozeno v důsledku Vašeho nakládání s ním jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Způsobenou škodu Vám v takovém případě vyúčtujeme poté, co nám Zboží bude vráceno a splatnost vyúčtované částky je 7 dní. V případě, že jsme Vám ještě nevrátili Cenu, jsme oprávněni pohledávku z titulu nákladů započíst na Vaši pohledávku na vrácení Ceny.
- my jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám dodáme Zboží, pokud existují objektivní důvody, proč není možné Zboží dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze Zboží), a to i před uplynutím doby uvedené v čl. Podmínek. Můžeme také od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v Objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že nakupujete zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.
-
Pokud je předmětem smlouvy poskytování služby, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od jejího uzavření, aniž by musel uvádět důvod.Právo na odstoupení zaniká, pokud byla služba z Vaší výslovné žádosti zahájena před uplynutím této lhůty a Prodávající Vám před zahájením poskytování služby sdělil, že po jejím úplném poskytnutí již nemáte právo od smlouvy odstoupit (§ 1837 písm. a) občanského zákoníku). V případě odstoupení od smlouvy o poskytování služby, která byla zahájena na Vaši žádost před uplynutím lhůty pro odstoupení, jste povinni uhradit poměrnou část ceny za služby, které již byly do okamžiku odstoupení skutečně poskytnuty (§ 1834 občanského zákoníku). Odstoupení od smlouvy o poskytování služby můžete učinit písemně nebo e‑mailem na kontaktní adresu Prodávajícího. Pro tento účel můžete využít vzorový formulář, který tvoří přílohu těchto Podmínek.
X. ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI
- Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy isg9(at)isg9.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: . Platformu pro řešení sporů on-line najdete na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
- Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
XI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- Pokud Náš a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme zasílat zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řádit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.
- Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena u Našich identifikačních údajů. my budeme doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou jste nás kontaktovali.
- Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. my jsme však oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny. O změně Vás však budeme informovat pouze v případě, že máte vytvořený Uživatelský účet (abyste tuto informaci měli v případě, že budete objednávat nové Zboží, změna však nezakládá právo výpovědi, jelikož nemáme uzavřenou Smlouvu, kterou by bylo možné vypovědět), nebo Vám na základě Smlouvy máme dodávat Zboží pravidelně a opakovaně. Informace o změně Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu nejméně 14 dní před účinností této změny. Pokud od Vás do 14 dnů od zaslání informace o změně neobdržíme výpověď uzavřené Smlouvy na pravidelné a opakované dodávky Zboží, stávají se nové podmínky součástí naší Smlouvy a uplatní se na další dodávku Zboží následující po účinnosti změny. Výpovědní doba v případě, že výpověď podáte, činí 2 měsíce.
- V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme my i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
- Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.
- Neplatnost nebo neúčinnost některého ustanovení těchto podmínek nemá vliv na platnost a účinnost ostatních ustanovení. Namísto neplatného nebo neúčinného ustanovení se použije ustanovení, jehož smysl a účel se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje.
Tyto Podmínky nabývají účinnosti 1. 10. 2025.
PŘÍLOHA Č. 1 - FORMULÁŘ PRO REKLAMACI
Adresát:
Uplatnění reklamace
|
Datum uzavření Smlouvy: |
|
|
Jméno a příjmení: |
|
|
Adresa: |
|
|
E-mailová adresa: |
|
|
Zboží, které je reklamováno: |
|
|
Popis vad Zboží: |
|
|
Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace, případně uvedení čísla bankovního účtu pro poskytnutí slevy: |
|
Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem včetně data a způsobu vyřízení reklamace.
Datum:
Podpis:
PŘÍLOHA Č. 2 - FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Adresát:
Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:
|
Datum uzavření Smlouvy: |
|
|
Jméno a příjmení: |
|
|
Adresa: |
|
|
E-mailová adresa: |
|
|
Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká: |
|
|
Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu: |
|
Je-li kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu společnosti GBARD HOLDING s.r.o.(„Společnost“) nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží, a to bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce. Toto odstoupení oznámí kupující Společnosti písemně na adresu provozovny Společnosti nebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovém formuláři.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá Společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu Společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Společnost nabízí, vrátí Společnost kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než ji kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží Společnosti odeslal.
